четвъртък, 11 октомври 2012 г.

Повишаване на конкурентоспособността чрез дигитализиране на търговските процеси




Дигитализирането на търговските процеси може да осигури множество конкурентни предимства за компанията.  Такова предимство е например преминаването към електронни фактури. Е-фактуриране може да понижи разходите за издаване и доставка на фактурите с до 80%, като в същото време ускори плащанията и подобри отношенията с контрагентите. Практиката показва, че проектите за електронно фактуриране се изплащат за не повече от година. 

Процесът по фактурирането обхваща следните етапи:
  • Принтиране, пликоване и изпращане на фактурите
  • Напомняне за плащане 
  • Срещане на получени плащания с издадени фактури
  • Архивиране за нужди на одита
В хартиения свят, тези действия са свързани с различни проблеми, които оказват негативно влияние върху търговските процеси и разходите на фирмата. Следователно, въпросът не е дали да се стартира проект за електронно фактуриране, а как той да се реализира, така че да е най-ефективен и оразмерен спрямо нуждите на компанията. Нашият опит показва, че подценяването, или неправилната преценка могат да доведат проекта до неуспех. 
За да бъде успешен проектът, на първо място, той трябва да бъде приоритизиран правилно, а компанията трябва да постави реализируеми и ценово-оправдани цели. Нашата практика показва, че според големината на компанията и документооборота, нуждите са различни. Големите и средни по големина компании, издаващи между 1000 и 10 000 фактури месечно, посочват като основни приоритети следните възможности на системата за електронно фактуриране:
  • Пълна интеграция на решението с ERP на компанията;
  • Център за помощ, който да осигурява поддръжка на получателите на електронни фактури;
  • Наличие на възможности за напомняне за плащане, плащане и равнение.
За малките и микро издатели – с до 1000 фактури на месец – от основно значение са:
  • Готов експорт от счетоводната система;
  • Уеб интерфейс за проследяване и коригиране на документите;
  • Наличие на електронен архив;
  • Опростен процес на включване;
  • Ниска или нулева цена за интеграция и започване на работа със системата.
eFaktura.bg е директно съвместима с повечето актуални продукти на българския пазар. Това означава, че eFaktura.bg отговаря на нуждите на малките и средни по големина компании, които съставляват 99.8% от съвкупността на нефинансовите предприятия в страната (данни доклад 2011 г. на ИАНМСП). 
Що се отнася до „Големите“ издатели, „БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ“ разполага  с екип, който създава решения според конкретната нужда на компанията. Ние сме реализирали интеграции с водещите ERP системи, каквито са SAP, MS Dynamics, Oracle E-Business Suite, Scala и др.
На последно място, но не и по важност, е изборът на правилния партньор. Специалистите на „БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ“ разполагат със значителен опит при внедряването и са реализирали редица сложни проекти, отговарящи напълно на специфичните изисквания на клиентите. Голяма част от процеса на консултиране и предоставяне на стандартни технически средства за интеграция са напълно безплатни, което значително намалява цената за начално имплементиране на eFaktura като решение за електронно фактуриране.
Вие можете лесно да повишите конкурентоспособността на Вашата компания, като станете част от eFaktura.bg. Нашите специалисти ще Ви консултират напълно безплатно как да стане това.

Научете повече информация на адрес www.efaktura.bg

Няма коментари: