сряда, 18 ноември 2015 г.

Електронните услуги правят бизнеса по-конкурентен

През последните 2 десетилетия информационните технологии промениха бизнеса из основи: търгуваме онлайн, четем своите имейли през мобилния телефон, „браузваме" в движение, синхронизираме електронен календар и споделяме във Facebook.
Освен бизнеса, държавата също полага усилия за разпространението на електронните услуги. В правителствения Национален план е застъпено, че до 2020 г. 75% от българите трябва да имат достъп до интернет и електронни услуги, а най-малко 80% от бизнеса трябва да използва услуги върху мрежи за широколентов достъп. Според експертите, подобряването на качеството на електронните услуги в различните сфери ще има позитивен ефект върху икономическия растеж, заетостта, производителността на труда и ще окаже положително въздействие върху опазването на околната среда.
В тази динамична среда, административната част на търговските процеси изостава технологично: плащаме онлайн, а чакаме хартиена фактура, събираме обратни разписки от куриери и чакаме с дни за да получим плащането. Без да си дава сметка, бизнесът губи време, пари и работна сила. Електронното фактуриране дава възможност да се дигитализират търговските процеси и по този начин да се осигурят конкурентни предимства, като например:
- съкращаване на времето за доставка на фактурите;
- получаване на плащания по фактури с до 5 дни по-бързо;
- увеличаване на събираемостта на вземанията;
- намаляване на административните разходи.
Екипът на „БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" постоянно развива своите продукти и услуги, като eFaktura.bg има изградена интеграция с голям брой ЕРП и счетоводни софтуери в България. Това позволява относително евтино и бързо преминаване към 100% електронно фактуриране. За софтуерите които нямат интеграция се добави възможност за изпращане на фактури директно от PDF. Това гарантира бърза и ценово-ефективна реализация на проект по внедряване на електронни фактури, независимо от технологичната среда.
Преминаването към 100% електронно фактуриране е лесно не само за издателите, но и за получателите на фактури. Всеки получател разполага с профил, където получава документи от различни доставчици. Регистрацията е изключително лека, като се изисква потребителят да въведе само име и парола.
Изпращането на хартиени фактури е скъп и трудоемък процес. Практиката показва, че проектите за електронно фактуриране се изплащат за не повече от 1 година. Следователно, малките и средни по големина компании могат лесно да повишат конкурентоспособността си, като станат част от www.efaktura.bg


Няма коментари: