четвъртък, 8 септември 2011 г.

еFaktura оптимизира фирмените разходи и процеси

В условията на силно конкурентен пазар всяка компания се стреми да намали разходите и подобри бизнес процесите. Дигитализирането на информационните потоци е пряко свързано с подобряването на бизнес отношенията и ускоряването на процесите по вземане на решения, повишаване на удовлетвореността на клиентите и не на последно място – грижа за околната среда. Преминаването към електронно фактуриране е следващата логична стъпка за дигитализиране на документооборота като това е несложен и съвременно достъпен процес с гарантирани резултати.
През 2007 г. беше разработена услугата за представяне и плащане на фактури през Интернет – eFaktura, която да отговори на международните тенденции и нуждите на бизнеса.

Какво всъщност печелим с eFaktura.bg?
С преминаването към електронен документооборот, организацията може да спести много ресурси, както и да се възползва от допълнителни услуги, като например:
Не се ползват скъпоструващи услуги по пликоване, адресиране, изпращане на документите или фактурите, процесът е напълно автоматизиран;
Електронният документ не може да бъде унищожен, тъй като се архивира на няколко подсигурени места;
Не се губи време за търсене на определен документ;
Постига се безпроблемна интеграция с използваните счетоводни и ERP продукти, което допълнително намалява риска от грешки и оптимизира продажбените процеси;
Удобство при плащане – получателят може веднага да плати фактурата по електронен пък с банкова карта БОРИКА, VISA или MasterCard или през интернет банкирането на банка партньор, при което системата известява издателя.
eFaktura позволява и изпращането на всякакъв тип файлове към клиентите, независимо от или заедно с електронните фактури. Издателите могат да представят през Интернет всякакви офис документи, справки, оферти и др., без да се променя първоначалния им формат. Конфиденциалността и достоверността на изпращаните файлове е гарантирана от използването на цифров електронен подпис и криптирането на информацията, които дават възможно най-голяма степен на сигурност при предаване на цифрова информация.
eFaktura.bg вече успешно се използва от над 200 клиента от различни сфери на бизнеса, а през системата годишно се представят над 1 млн. електронни фактури и документи.
 „БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ“ АД има сключен договор с Libra AG – един от водещите дистрибутори на лекарства на българския пазар. Libra AG планира използването на системата eFaktura.bg, което ще доведе до чувствително спестяване на разходи, оптимизиране и автоматизиране на продажбените процеси. Универсалният XML формат на eFaktura позволява лесна и бърза интеграция със съществуващия ERP софтуер на Libra AG. Това в още по-голяма степен повишава ефективността на решението. По този начин дистрибуторът може да изпраща бързо и лесно персонализирани фактури и защитени пакети от файлове, като eFaktura гарантира моменталното и сигурно получаване от  клиентите. Нещо повече – фирмата може автоматично да проследява плащанията по издадените фактури, които са осъществени с дебитни или кредитни карти или посредством платформите за онлайн банкиране на банки – партньори. Не на последно място Libra AG не прави разходи за физическо архивиране на документите, тъй като електронните фактури се архивират електронно на тройно подсигурени сървъри. Наред с това, търсенето в издадените документи се осъществява изключително бързо и лесно.

Повече информация за услугите в eFaktura.bg ще намерите на сайта на услугата - www.efaktura.bg

Няма коментари: