петък, 8 февруари 2013 г.

Електронният подпис спестява разходи на новоучредените фирми


Като резултат от увеличаването на броя електронни услуги, достъпни за гражданите и бизнеса, процесът на регистрация на нова фирма по електронен път е по-лесен и по-евтин.
Електронният подпис е средството, което дава възможност за бърза връзка с администрацията, при което се пести не само време, но се ползват и преференции от цените на услугите. Така например таксата за регистрацията на фирма в Търговския регистър при подаване на заявка по електронен път е наполовина по-малка – например 80 вместо 160 лв. за ООД или ЕООД, 230 лв. вместо 460 лв. за акционерно дружество или 15 вместо 35 лв. за едноличен търговец.
Публикуването на годишен отчет на Дружество с ограничена отговорност (ООД) в Търговския регистър също е с 50% по-евтино (25 лв.), ако отчетът е подаден с електронен подпис.
Така само от тези две процедури едно ООД (ЕООД) спестява 105 лв. за една година. Тези две процедури могат да бъдат изпълнени и с персонален електронен подпис B-Trust, който е на промоционална цена от 36 лв. с ДДС до края на месец февруари 2013 г. В допълнение, с него можете да подадете Годишна Данъчна Декларация и да спестите 5% от дължимия данък.
Така електронният подпис се оказва достъпна, но ценна инвестиция за всеки бизнес и придобивка, която увеличава полезната си стойност във времето.

1 коментар:

регистрация на фирма каза...

добре е да се подават повече неща през интернет - така не се губи много време във висене на гишета и губене на ценно време в пътуване и задърствания - добре е че има такава възможност - дано да има повече неща които да се подават в електронен вид и за по-малко пари - поздрави до всички и до скоро