По-рано тази
година френските данъчни власти са издали проект на директива относно нови
правила за електронно фактуриране.
С проекта на
директива, продавачи на стоки/доставчици на услуги и клиенти, които издават
хартиени или електронни фактури, с изключение на фактури по стандарт EDI или
фактури, подписани с квалифициран електронен подпис, трябва да вземат мерки за
структуриране и създаване на одитна пътека.
Също така, компаниите
трябва да преценят дали е подходящо да се поддържа система за фактуриране на
хартия, в частност по отношение на вътрешногруповите взаимоотношения.
Реформата, свързана с правилата за фактуриране във Франция
предлага възможност на бизнеса да прекрати определени често използвани рискови практики
(фактури изпратени по електронна поща, обща ERP система без издаване на фактури
и т.н.). Също така, компаниите трябва да обмислят ключови аспекти, във връзка с
предстоящите реформи за фактуриране, и да погледнат на това като възможност за
спестяване на разходи и време, посредством издаването на електронни фактури.
Няма коментари:
Публикуване на коментар